Σάββατο 2 Σεπτεμβρίου 2023

Ακροβάτης


Πρέπει να προλάβεις ένα πρωινό αεροπλάνο

Και δεν είναι έκπληξη που στέκομαι ακίνητος

Άλλο ένα λεπτό ακόμα είναι το μόνο που χρειάζομαι

Και ποτέ δεν θα έχω αρκετά

Αυτό το δωμάτιο κρυώνει τόσο πολύ το χειμώνα

Τι θα χρειαστεί για να ζεσταθεί αυτό το σπίτι;

Θέλω μόνο να νιώθω άνετα

Όταν είμαστε μόνο οι δυο μας στο κρεβάτι μου

Το πόδι μου σχεδόν αγγίζει το πόδι σου

Δεν μπορώ να το τραβήξω μακριά, δεν μπορώ να το σπρώξω μπροστά

Δεν μπορώ να το σπρώξω προς τα εμπρός, δεν μπορώ να το σπρώξω. Ανήκει σε κάποιον άλλο

Ξέραμε ο ένας τον άλλον κάποτε

Δεν μπορεί να είναι αυτό που θέλεις

Αλλά δεν χρειαζόταν να με γκρεμίσεις

Δεν θυμάμαι να έχω χάσει τα μάτια μου από τις ανάγκες σου

Δεν θυμάμαι να έχασα τις ανάγκες σου

Δεν είμαι ακροβάτης

Δεν μπορώ να κάνω αυτά τα κόλπα για σένα

Χάνω όλη μου την ισορροπία

Να πέσω από ένα καλώδιο που προορίζεται για σένα

Ο ουρανός χρησιμοποιείται συχνά ως μεταφορά

Και υποθέτω ότι είναι επειδή είναι τόσο μεγάλος και εκτεταμένος

Όταν ένα μακρύ κομμάτι σύννεφο βρίσκεται ακριβώς πάνω από τον ορίζοντα

Αφήνοντας μια λωρίδα καθαρού γαλάζιου από κάτω

Γίνεται το πανόραμα

Θα γυρίσει το κεφάλι σου τριακόσιες εξήντα μοίρες,

και η ίδια γραμμή σε ακολουθεί γύρω-γύρω, αν η γη είναι αρκετά επίπεδη

Πραγματικά, τίποτα δεν μπορεί να συγκριθεί με αυτό

Δεν θυμάμαι να έχω χάσει από τα μάτια μου τις ανάγκες σου

Δεν θυμάμαι να έχω χάσει τις ανάγκες σου

Τις ανάγκες σου

Δεν είμαι ακροβάτης

Δεν μπορώ να κάνω αυτά τα κόλπα για σένα

Χάνω την ισορροπία μου

Να πέφτω από ένα καλώδιο που προορίζεται για σένα

Δεν είμαι ακροβάτης

Δεν μπορώ να κάνω αυτά τα κόλπα για σένα

Χάνω όλη μου την ισορροπία

Πέφτω από ένα καλώδιο που προορίζεται για σένα


Maximo Park

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου