Πέμπτη 7 Σεπτεμβρίου 2023

Μεταμεσονύκτιο καλοκαιρινό όνειρο


Ξύπνησα σε μια καλή μέρα

Και ο κόσμος ήταν υπέροχος

Ένα μεταμεσονύχτιο καλοκαιρινό όνειρο με είχε μαγέψει

Ονειρεύτηκα έναν γέρο

Καθόμουν και παρακολουθούσα τη βροχή όλη τη νύχτα

Δεν μπορούσε να κοιμηθεί ούτε λεπτό καθώς όλες οι σταγόνες έπεφταν

Μου είπε για την ομορφιά

κρυμμένη στα μέτωπά μας

Μου είπε για την ασχήμια

Που εμείς δείχνουμε αντ' αυτού

Και όταν κάνουμε λάθος, μαθαίνουμε...

Από όλο τον πόνο

Ένα καλοκαιρινό όνειρο τα μεσάνυχτα καθώς έβλεπε τη βροχή

Μετά τα μεσάνυχτα έβαλε άλλο ένα ποτό

Και έσκυψε στο αυτί μου

Μετά τα μεσάνυχτα καθίσαμε ξύπνιοι τη μισή νύχτα

Ή ίσως περισσότερο

Και άρχισε να μου λέει γιατί συνέβαιναν όλα αυτά...

Ξύπνησα σε μια πολυθρόνα

Είχε φύγει δεν ξέρω που

Με άφησε εκεί να κάθομαι και να κοιτάζω τη βροχή

Δεν θυμάμαι πολλά πράγματα

Αλλά τα λόγια του αντηχούσαν

Σε ένα μεταμεσονύκτιο καλοκαιρινό όνειρο και μετά ξύπνησα ξανά

Ίσως να μην τον βρω ποτέ

Ίσως έχει φύγει για πάντα

Ίσως πρέπει να κάτσω εδώ

Να βλέπω τον καιρό

Ένα πράγμα είναι αρκετά σίγουρο, το ότι με βοήθησε

Να τα καταφέρω μέσα στη νύχτα

Μου έδειξε κάτι ανάμεσα στο λάθος και το σωστό

Και τα μεσάνυχτα αν δεν μπορείς να κοιμηθείς

Τότε μπορώ να στριμώξω το αυτί σου

Μετά τα μεσάνυχτα θα καθόμαστε ξύπνιοι τη μισή νύχτα

Ή ίσως περισσότερο

Και θα αρχίσω να σου λέω γιατί είναι όλα αυτά

Ξύπνησα σε μια καλή μέρα

Και ο κόσμος είναι υπέροχος

Το μεταμεσονύκτιο καλοκαιρινό όνειρο με έχει μαγέψει 


Brian John Duffy David Greenfield

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου