Σάββατο 2 Σεπτεμβρίου 2023

Να πάω σπίτι


Ο κόσμος αλλάζει

Δεν μπορείς να το αντιστρέψεις

Η αλήθεια είναι μαζί σου

Δεν μπορείς να την προβάρεις

Να προσποιείσαι ότι την ξέρεις

Ήρθε η ώρα να τη ζήσεις

Έτσι θα τη δείξεις

Μωρό μου, είμαστε μέσα σε αυτό 

Θέλω να πάω σπίτι

Πίσω στα μικρά πράγματα

Δεν ανήκω εδώ

Κανείς δεν με ξέρει

Πώς μπορώ να συνεχίσω;

Με όλα αυτά τα παλιά όνειρα

Είμαι το φάντασμα τώρα

Ζω αυτές τις παλιές σκηνές

Τα βλέπαμε όλα να καίγονται και δεν κάναμε τίποτα, τίποτα

Γιατί φτάσαμε σε αυτό το σημείο να σημαίνει κάτι;

Να σημαίνει κάτι

Τα είδαμε όλα να καίγονται και δεν κάναμε τίποτα, τίποτα

Γιατί να σημαίνει κάτι αυτό;

Για να σημαίνει κάτι

Νιώθω σαν κάποια άλλη

Αλλά ακόμα προσπαθώ

Προσπαθώ, προσπαθώ

Χορεύω, μωρό μου

Αλλά νιώθω σαν να πεθαίνω

Πεθαίνω να ανακαλύψω

Εάν δεν τα καταφέρουμε

Ελπίζω να εμφανιστείς

Είναι ώρα να το αντιμετωπίσεις

Θέλω να πάω σπίτι

Πίσω στα μικρά πράγματα

Δεν ανήκω εδώ

Κανείς δεν με ξέρει

Είμαι το φάντασμα τώρα

Περπατάω σε αυτές τις παλιές σκηνές

Πώς μπορώ να συνεχίσω;

Ξέχνα το παλιό όνειρο

Έχω ένα καινούργιο πράγμα


Angel Olsen

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου