Κυριακή 27 Αυγούστου 2023

Το θέλεις πιο σκοτεινό


Αν είσαι ο ντίλερ, είμαι εκτός παιχνιδιού.

Αν είσαι ο θεραπευτής, σημαίνει ότι είμαι χαλασμένος και κουτσός.

Αν η δική σου είναι η δόξα, τότε η δική μου πρέπει να είναι η ντροπή.

Το θέλεις πιο σκοτεινό.

Σβήνουμε τη φλόγα.

Μεγεθυμένη, αγιασμένη

Γίνε το ιερό όνομα.

Συκοφαντημένο, σταυρωμένο

Στο ανθρώπινο σώμα

Ένα εκατομμύριο κεριά που καίνε

Για τη βοήθεια που δεν ήρθε ποτέ

Το θέλεις πιο σκοτεινό

Hineni, hineni

Είμαι έτοιμος, Κύριέ μου.

Υπάρχει ένας εραστής στην ιστορία

Αλλά η ιστορία είναι ακόμα η ίδια

Υπάρχει ένα νανούρισμα για τον πόνο

Και ένα παράδοξο για να κατηγορείς

Αλλά είναι γραμμένο στις γραφές

Και δεν είναι κάποια απαίτηση ειδώλου

Το θέλεις πιο σκοτεινό

Σβήνουμε τη φλόγα

Στήνονται στην ουρά για τους φυλακισμένους

Και οι φρουροί σημαδεύουν

Παλεύω με κάποιους δαίμονες

Ήταν μεσοαστοί και ήμεροι

Δεν ήξερα ότι είχα την άδεια

Να δολοφονώ και να ακρωτηριάζω

Το θέλεις πιο σκοτεινό

Hineni, hineni

Είμαι έτοιμος, Κύριέ μου.

Μεγαλωμένος, αγιασμένος

Να είναι το άγιο όνομα

Κακοποιημένο, σταυρωμένο

Στο ανθρώπινο σώμα

Ένα εκατομμύριο κεριά που καίνε

Για την αγάπη που δεν ήρθε ποτέ

Τη θέλεις πιο σκοτεινή

Σβήνουμε τη φλόγα

Αν είσαι ο ντίλερ, άσε με να βγω από το παιχνίδι

Αν είσαι ο θεραπευτής, είμαι σπασμένος και κουτσός

Αν η δική σου είναι η δόξα, η δική μου πρέπει να είναι η ντροπή

Το θέλεις πιο σκοτεινό

Hineni, hineni

Hineni, hineni

Είμαι έτοιμος, Κύριε μου


Leonard Cohen

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου