Πέμπτη 25 Μαΐου 2023

Η γενιά μου


Η γενιά μου βγάζει φωτογραφίες πιάτα

βουνοπλαγιές και παραλίες

ποζάρει σέξι, αμέριμνη

φλεξάρει πατούσα και κοιλιακούς

εξώφυλλα περιοδικού

ανέκδοτου

τα προσπερνάς σε μια οθόνη

εκτός αν αφήσεις πρώτα 

μια καρδούλα ρέστα

ή ρίξεις μαλακία

πριν ανοίξεις τον

λογαριασμό του ρεύματος.

Η γενιά μου παίρνει 

ψυχοφάρμακα ασυνταγογράφητα

το φαρμακείο της γειτονιάς

είναι ο νέος νταλαβερτζής

με άδεια λειτουργίας κι απ’ όλα

τα κουμπώνει μπας και την παλέψει 

άλλη μια μέρα εκεί έξω

στην αρένα

για να μπορέσει να κοιμάται

ήρεμη

χωρίς τον φόβο 

της επόμενης κρισάρας.

Η γενιά μου πίνει ναρκωτικά

πατιέται στην κο και το εμ ντι

για ν’ ανοίξει το μάτι

για να πάει στην δουλειά

για να πάει για καφέ

για να πάει για μπύρες

για να δει μπάλα

για να φάει βρώμικο

για να χορέψει

για να φλερτάρει

για να γαμήσει.

Η γενιά μου προσπαθεί

να γκρεμίσει το τσιμέντο

το χτυπά ασταμάτητα

με τις γροθιές γυμνές

να το κάνει χώμα εύφορο

μητρική αγκαλιά και

πατρική αποδοχή

κεράσια και φράουλες

καλοκαίρια δίχως

αντιασφυξιογόνες μάσκες

και μαλόξ κάτω από τα μάτια.

Ανοίγει τα μπαούλα των προγόνων της

ψάχνει για όπλα και πολεμοφόδια

οδηγίες συμβουλές

απ’ τους ένδοξους αγώνες του άλλοτε·

αλίμονο

μόνο παλιά φορέματα

άντε και καμιά φωτογραφία.


Βασίλης Μόσχος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου