Τετάρτη 17 Μαΐου 2023

Τραγούδι αγάπης του τρελού κοριτσιού


Κλείνω τα μάτια μου και όλος ο κόσμος πέφτει νεκρός,

Σηκώνω τα βλέφαρά μου και όλα γεννιούνται ξανά.

(Νομίζω ότι σε δημιούργησα μέσα στο κεφάλι μου.)


Τα αστέρια βγαίνουν με μπλε και κόκκινο βαλς,

Και το αυθαίρετο σκοτάδι καλπάζει μέσα:

Κλείνω τα μάτια μου και όλος ο κόσμος πεθαίνει.


Ονειρεύτηκα ότι με μάγεψες στο κρεβάτι

Και με τραγούδησες σεληνιασμένη, με φίλησες εντελώς τρελή.

(Νομίζω ότι σε επινόησα μέσα στο κεφάλι μου).


Ο Θεός πέφτει από τον ουρανό, οι φωτιές της κόλασης σβήνουν:

Έξοδος των Σεραφείμ και των ανθρώπων του Σατανά:

Κλείνω τα μάτια μου και όλος ο κόσμος πέφτει νεκρός.


Φαντάστηκα ότι θα επέστρεφες όπως είπες,

Αλλά γερνάω και ξεχνάω το όνομά σου.

(Νομίζω ότι σε δημιούργησα μέσα στο κεφάλι μου.)


Έπρεπε να είχα αγαπήσει ένα πουλί του κεραυνού,

Τουλάχιστον, όταν έρχεται η άνοιξη, βρυχάται πάλι.

Κλείνω τα μάτια μου και όλος ο κόσμος πέφτει νεκρός.

(Νομίζω ότι σε επινόησα μέσα στο κεφάλι μου.)


Sylvia Plath

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου