Σάββατο 29 Ιουλίου 2023

Μην μιλάς

Εσύ κι εγώ

Συνηθίζαμε να είμαστε μαζί, κάθε μέρα μαζί

Πάντα, πραγματικά νιώθω ότι χάνω τον καλύτερό μου φίλο

Δεν μπορώ να πιστέψω ότι αυτό θα μπορούσε να είναι το τέλος

Φαίνεται ότι αφήνεις να φύγει

Και αν είναι αλήθεια, δεν θέλω να ξέρω

Μην μιλάς

Ξέρω ακριβώς τι λες

Γι' αυτό σε παρακαλώ σταμάτα να εξηγείς

Μην μου πεις γιατί πονάει

Μην μιλάς

Ξέρω ακριβώς τι σκέφτεσαι

Δεν χρειάζομαι τους λόγους σου

Μην μου πεις γιατί πονάει

Οι αναμνήσεις μας

Λοιπόν, μπορεί κάποιες να είναι ευχάριστες

Αλλά κάποιες άλλες είναι ήδη τρομακτικές

Καθώς πεθαίνουμε και εσύ και εγώ

Με το κεφάλι μου στα χέρια μου, κάθομαι και κλαίω

Μη μιλάς

Ξέρω ακριβώς τι λες

Γι' αυτό σε παρακαλώ σταμάτα να εξηγείς

Μην μου πεις γιατί πονάει

Μην μιλάς

Ξέρω ακριβώς τι σκέφτεσαι

Δεν χρειάζομαι τους λόγους σου

Μην μου πεις γιατί πονάει

Μην μιλάς


Gwen Stefani

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου