Κυριακή 28 Μαΐου 2023

Πού πας αγαπητή μου

 

Μιλάς σαν τη Μάρλεν Ντίτριχ

Και χορεύεις σαν τη Ζίζι Ζανμαίρ

Τα ρούχα σου είναι όλα φτιαγμένα από Μπαλμαίν

Και υπάρχουν διαμάντια και μαργαριτάρια στα μαλλιά σου, ναι υπάρχουν


Ζεις σε ένα φανταχτερό διαμέρισμα

Στη λεωφόρο Σεν Μισέλ

Όπου φυλάς τους δίσκους των Rolling Stones

Και είσαι φίλη του Σάσα Ντιστέλ, ναι, είσαι


Πηγαίνεις στα πάρτι της πρεσβείας

όπου μιλάς στα ρωσικά και στα ελληνικά

Και οι νέοι που κινούνται στους κύκλους σου

κρέμονται από κάθε σου λέξη, ναι, το κάνουν


Αλλά πού πας, αγαπητή μου

Όταν είσαι μόνη στο κρεβάτι σου;

Πες μου τις σκέψεις που σε περιβάλλουν

Θέλω να κοιτάξω μέσα στο κεφάλι σου, ναι το θέλω


Έχω δει όλα τα προσόντα σου

που πήρες από τη Σορβόννη

Και τον κλεμμένο πίνακα του Πικάσο

Η ομορφιά σου συνεχίζεται, ναι, συνεχίζεται


Όταν πας για τις καλοκαιρινές σου διακοπές

Πηγαίνεις στο Χουάν Λε Πεν

Με το προσεκτικά σχεδιασμένο, αποκαλυπτικό μαγιό σου

Παίρνεις ένα ομοιόμορφο μαύρισμα στην πλάτη σου, και στα πόδια σου

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Και όταν πέφτει το χιόνι βρίσκεσαι στο Σεν Μόριτζ

Με τους άλλους του τζετ σετ

Και πίνεις το Ναπολεόντειο κονιάκ σου 

Αλλά ποτέ δεν βρέχεις τα χείλη σου, όχι δεν τα βρέχεις


Αλλά πού πας αγαπημένη μου

Όταν είσαι μόνη στο κρεβάτι σου;

Δεν θα μου πεις τις σκέψεις που σε περιτριγυρίζουν;

Θέλω να κοιτάξω μέσα στο κεφάλι σου, ναι, το θέλω


Είσαι μεταξύ είκοσι και τριάντα

Αυτή είναι μια πολύ επιθυμητή ηλικία

Το σώμα σου είναι σφριγηλό και ελκυστικό

Αλλά εσύ ζεις σε μια λαμπερή σκηνή, ναι, ναι, ναι


Το όνομά σου ακούγεται σε υψηλές θέσεις

Ξέρεις τον Αγά Χαν

Σου έστειλε ένα άλογο κούρσας για τα Χριστούγεννα

Και το κρατάς μόνο για πλάκα, για να γελάσεις, χα-χα-χα-χα


Λένε ότι όταν παντρευτείς

Θα παντρευτείς έναν εκατομμυριούχο

Αλλά δεν καταλαβαίνουν από πού προέρχεσαι

Και αναρωτιέμαι αν πραγματικά νοιάζονται, ή αν δίνουν δεκάρα


Αλλά πού πας, αγάπη μου;

όταν είσαι μόνη στο κρεβάτι σου;

Πες μου τις σκέψεις που σε περιβάλλουν

Θέλω να κοιτάξω μέσα στο κεφάλι σου, ναι το θέλω

Θυμάμαι τα σοκάκια της Νάπολης:

Δύο παιδιά που ζητιανεύουν με κουρέλια

Και τα δύο αγγιγμένα από μια φλεγόμενη φιλοδοξία

Για να αποτινάξουν την ταπεινή τους ταυτότητα, προσπάθησαν


Κοίταξε, λοιπόν, στο πρόσωπό μου, Μαρί-Κλερ

Και θυμήσου ποια ακριβώς είσαι

Τότε πήγαινε και ξέχασέ με για πάντα

Αλλά ξέρω ότι ακόμα κουβαλάς το σημάδι, βαθιά μέσα σου


Ξέρω πού πας, αγαπητή μου

Όταν είσαι μόνη στο κρεβάτι σου

Ξέρω τις σκέψεις που σε περιβάλλουν

Γιατί μπορώ να κοιτάξω μέσα στο κεφάλι σου


Peter Sarstedt 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου