Δευτέρα 29 Μαΐου 2023

Ανισόπεδη Ντίσκο


Ήταν απόγευμα στο αμάξι και ακούγαμε Pulp

Και σκεφτόμουν ότι θέλω να σου γράψω ένα τραγούδι

Να ακούς όταν πηγαίνεις στη δουλειά το πρωί

Όταν κολλάς στην Κηφισίας λίγο πριν το δαχτυλίδι

Μα όσο κι αν θέλω να χορεύω σαν να μη με νοιάζει

Ξέρω πως έχω ένα βαρίδι που πλακώνει την ψυχή μου

Και έτσι δε μπορώ να ανέβω στη σκηνή

Ή έστω σε καμιά ταράτσα να τα πω

Πω πω τι ζωή είναι αυτή που ζούμε τώρα

Ήθελα να σου δώσω ό,τι έχω και δεν έχω

Μα αυτό που έχω είναι άγχος για το αύριο

Για το τώρα, για το χτες, κατά μήκος και καθ’ ύψος


Τι να κάνω

Τον εαυτό μου χάνω

Είναι νωρίς δε θέλω ύπνο

Και δε θέλω να πεθάνω

Τον εαυτό μου χάνω


Και στις ταράτσες που καθόμουν αφελώς

Κι έκανα όνειρα για ένα κόσμο που γυρίζει

Τώρα οι μπάτσοι δένουν κόσμο και φοράν κουκούλες

Για να νιώθουν ασφαλείς εκείνοι

Που μας πήραν τη σειρά μας και έχουν μούτρα να μιλάνε

Που μας βλέπουν και γυρνάνε και μας φτύνουν

Και το δάχτυλο κουνάνε μας ρωτάνε

Αν τα κάναμε σωστά

Δηλαδή αν είμαστε κανονικά παιδιά

Κι εγώ που είμαι άντρας cis και straight λευκός

Σχετικά καλός μαθητής και φοιτητής

Πήγα στρατό και σε παντρεύτηκα σε μια εκκλησία

Βαφτίσαμε και το παιδί μας σε άλλη μια

Μια ζωή απλός, μέτριος, κοινωνικός

Καμία φορά μα συνήθως λίγο πιο κλειστός

Δεν προκάλεσα και ήμουν σχετικά αποδεκτός

Μα δεν ένιωσα ούτε μια φορά κανονικός


Τι να κάνω

Τον εαυτό μου χάνω

Είναι νωρίς δε θέλω ύπνο

Και δε θέλω να πεθάνω

Πού και πού

Tον εαυτό μου βρίσκω

Πού

Σ’ αυτή την ανισόπεδη ντίσκο

Στην Αθήνα

Τον εαυτό μου χάνω

Είναι νωρίς δε θέλω ύπνο

Και δε θέλω να πεθάνω

Πού και πού

Tον εαυτό μου βρίσκω

Πού

Σ’ αυτή την ανισόπεδη ντίσκο



Ήταν απόγευμα στο αμάξι και ακούγαμε

Kόρε. Ύδρο. Αccra Μinoa Μy Wet Calvin The Boy

Nalyssa Green Nefeli Walking Undercover Λεξ

Melentini Spectralfire Τάκι Τσαν Πέρα Στα Όρη

Χωρίς Περιδέραιο Toquel Διάφανα Κρίνα

Larry Gus Τουρνά Bonebrokk Χατζιδάκι

Χατζηνάσιο Καρβέλα Βίσση Βόσσου Μαντώ

Dolly Vara Cappete Metro Decay Felizol

Ριφιφί Ρακιντζή Μοσχολιού Tρίχρωμη

Στέρεο Νόβα Ημισκούμπρια Ντακότα Ευριπίδη

Τρύπες Σπαθιά Μωρά Στη Φωτιά

Echo Tides Echo Tides Echo Tides Echo Tides


Τι να κάνω

Τον εαυτό μου χάνω

Είναι νωρίς δε θέλω ύπνο

Και δε θέλω να πεθάνω

Πού και πού

Tον εαυτό μου βρίσκω

Πού

Σ’ αυτή την ανισόπεδη ντίσκο

Στην Αθήνα

Τον εαυτό μου χάνω

Είναι νωρίς δε θέλω ύπνο

Και δε θέλω να πεθάνω

Πού και πού

Tον εαυτό μου βρίσκω

Πού

Σ’ αυτή την ανισόπεδη ντίσκο


Pan Pan

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου