Πέμπτη 30 Μαρτίου 2023

Η αγάπη είναι ασπίδα


Η αγάπη είναι ασπίδα,

για να κρυφτείς πίσω της,

Η αγάπη είναι ένα πεδίο

Για να αναπτυχθείς μέσα,

Και όταν μερικές φορές κλείνω τα μάτια μου

το μυαλό μου αρχίζει να γυρίζει γύρω γύρω.

Η αγάπη είναι ένα μωρό

στην αγκαλιά της μητέρας,

Η αγάπη είναι η ανάσα σου

που με κάνει να ζεσταίνομαι,

Και όταν μερικές φορές κλείνω τα μάτια μου,

το μυαλό μου αρχίζει να γυρίζει.

Υπάρχει ένα συναίσθημα

που με διαπερνά,

Όταν είσαι κοντά μου

Το κάνεις αληθινό

Και θα μπορούσαμε να ζήσουμε γι' αυτό το ιδανικό.

Και όλες τις εικόνες που περνάμε,

Φαίνεται να είναι τέλειες,

Φαίνεται να είναι αληθινές.

Αλλά τίποτα δεν είναι για πάντα,

Ειδικά το να μένουμε μαζί.

Δεν με νοιάζει τώρα

τι θα συμβεί,

Αυτό που μετράει είμαστε εμείς,

Δεν έχει σημασία τι θα γίνει,

Μόνο αυτή η αφέλεια.

Οι λέξεις που αλλάζουν και που παίρνουμε,

Φαίνεται να είναι τέλειες,

Φαίνεται να κερδίζουν.

Αλλά τίποτα δεν είναι για πάντα,

Ειδικά το να μένουμε μαζί


Heiko Maile, Peter Godwin, Oliver Kreyssig & Marcus Meyn

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου